joi, 9 octombrie 2014

Birocrația o să ne mănînce

(Aceasta este o postare tehnică și plictisitoare. Nu conține fotografii, ci, din contra, un .pdf)

Azi am lucrat la sistematizarea acestui blog. Cînd am început provocarea cu 273 de păsări nu mi-am imaginat că ițele se vor încurca atît de repede. Credeam că pun taguri la postări cu specia fotografiată și gata - se numără de la sine. Nu e chiar așa. Identificarea exact a speciei e uneori problematică, au loc schimbări și redactări postume, ceea ce părea o specie în patru fotografii se putea adeveri a fi patru specii diferite.

Cînd am ajuns la 60 de specii am înțeles că va trebui de atunci încolo să numerotez fiecare specie nouă, ca să pot monitoriza mai ușor apropierea de obiectivul 273.

Primele 60 așa și au rămas fără număr de ordine atribuit.

Cînd am ajuns la 100 de specii am renumărat speciile pe blog și mi-au ieșit 110. Am continuat numărătoarea de la 111.

În fine, harababură totală. Ieri am decis să fac ordine și am creat o listă unică cu numere de ordine atribuite după apariția pe blog. Lista mai include și denumirile în română și latină.

Acum văd că există o gaură între numerele 105 și 110, adică patru sloturi sunt goale - 106, 107, 108 și 109. Ele vor fi „umplute” cu specii noi în următoarele postări.

Fișierul pentru audit

.

Niciun comentariu:

Arhivă blog

Specii fotografiate:

Drepturile de autor ale conţinutului acestui blog, inclusiv ale tuturor textelor şi fotografiilor îmi aparaţin, cu excepţia cazurilor pe care le menţionez expres.

Utilizarea fotografiilor publicate pe acest site fără acceptul în scris al autorului este interzisă. Pentru a solicita permisiunea de a prelua sau publica fotografii, scrieți un comentariu în subsolul postării în care a apărut fotografia dorită.