joi, 11 iunie 2009

Căldură mare: vrabia mănîncă îngheţată

Termometrul spune la umbră 33 de grade Celsius... Sub arşiţa soarelui, se opreşte o birje, în strada Pacienţei, la numărul 11 bis, către orele trei după-amiaz'. Un domn se dă jos din trăsură, scoate aparatul de fotografiat şi fotografiază o vrabie:

Vrabie-de-casă (Passer domesticus)

N.B. Am făcut între timp trei expediţii de o valoare ştiinţifico-distractivă fără precedent în istorie. Am fotografiat zeci de specii noi pentru acest blog împreună cu trei academicieni în valea Nistrului, cu bicicleta pe Işnovăţ între Nimoreni şi Scoreni şi cu tata la Codreanca în locul numit Prigoriţa.

Am făcut mii de fotografii, dar nu mă ajung mîinile să le sortez, prelucrez şi plasez aici. Sper să mă ajungă azi şi mîine, pentru că sîmbătă plec într-o nouă expediţie de două zile.

Niciun comentariu:

Arhivă blog

Specii fotografiate:

Drepturile de autor ale conţinutului acestui blog, inclusiv ale tuturor textelor şi fotografiilor îmi aparaţin, cu excepţia cazurilor pe care le menţionez expres.

Utilizarea fotografiilor publicate pe acest site fără acceptul în scris al autorului este interzisă. Pentru a solicita permisiunea de a prelua sau publica fotografii, scrieți un comentariu în subsolul postării în care a apărut fotografia dorită.