sâmbătă, 14 februarie 2009

Escapadă la Kiev



Vineri, la 30 ianuarie nitam-nisam am decis să plec la Kiev. Nu fusesem niciodată, decît în trecere. Am stat o singură zi — sîmbăta — şi cum nu am făcut nici un itinerar şi nu aveam nici un obiectiv, am văzut doar cîteva străzi, o mulţime de demonstraţii şi proteste şi o insulă. Din păsări am reuşit să fotografiez doar comune. Ciori, vrăbii, piţigoi. Apropo, piţigoii în Kiev sunt mai curajoşi decît cei din Chişinău, probabil sunt deprinşi să fie hrăniţi din mînă.


Piţigoi mare (Parus major)


O cioară grivă pe podul pentru pietoni.


Ciori grive se scaldă în reflecţiile clădirilor din centrul Kievului văzute de pe insula Trukhaniv.


Spre deosebire de Chişinău în Kiev am văzut mult mai multe ciori grive decît de semănătură.


Revoluţia continuă...

2 comentarii:

Anonim spunea...

ce aparat/obiectiv?

Ion Grosu spunea...

Canon Rebel XT, 55-250 IS...

Arhivă blog

Specii fotografiate:

Drepturile de autor ale conţinutului acestui blog, inclusiv ale tuturor textelor şi fotografiilor îmi aparaţin, cu excepţia cazurilor pe care le menţionez expres.

Utilizarea fotografiilor publicate pe acest site fără acceptul în scris al autorului este interzisă. Pentru a solicita permisiunea de a prelua sau publica fotografii, scrieți un comentariu în subsolul postării în care a apărut fotografia dorită.