luni, 24 noiembrie 2008

Duminică la Valea Morilor - lista de specii întîlnite

Am avut doar două ore libere duminică aşa că m-am învîrtit prin mahală. Lista de păsări o pun la sfîrşitul postării, nu cred că va interesa pe mulţi - nimic deosebit, specii comune. M-am bucurat să revăd cintezele. Un stol de vreo 20-25 de căpuşoare, diluate în piţigoi (mari, albaştri şi suri). În Grădina Publică Ştefan cel Mare, stolul de cinteze despre care am scris nu mai e de găsit. Probabil s-au retas în parcuri sau păduri mai generoase în mîncare.

Trei fotografii:


Guguştiuc (Streptopelia decaocto)


Cioară-de-semănătură (Corvus frugilegus)


Cinteză (Fringilla coelebs)

Lista de 14 specii văzute (numărul de indivizi) :
Guguştiuc (2), Cioară-de-semănătură (2), Vrabie-de-cîmp (50+), Coţofană (2), Cioară grivă (10+), Piţigoi mare (20+), Piţigoi albastru (7-8), Piţigoi sur (1), Pescăruş-rîzător (10+), Porumbel de stîncă (10+), Cinteză (~25), Ciocănitoare-de-grădini (2), Ţiclean
(2), Gaiţă (1).


Niciun comentariu:

Arhivă blog

Specii fotografiate:

Drepturile de autor ale conţinutului acestui blog, inclusiv ale tuturor textelor şi fotografiilor îmi aparaţin, cu excepţia cazurilor pe care le menţionez expres.

Utilizarea fotografiilor publicate pe acest site fără acceptul în scris al autorului este interzisă. Pentru a solicita permisiunea de a prelua sau publica fotografii, scrieți un comentariu în subsolul postării în care a apărut fotografia dorită.