miercuri, 15 octombrie 2008

Toamna în defileul Goian

Chiar la intrarea în raionul Criuleni dinspre Chişinău pe şoseaua numită Poltava, în dreapta începe defileul Goian. O tăbliţă la începutul acestuia îl prezintă în calitate de rezervaţie peisajistică. Nici pe harta cu rezervaţii nu am găsit-o şi nici în lista aceasta nu-i. Oricum în week-endul trecut am decis cu jumătatea-mi că e destul să trecem de atîtea zeci de ori pe alături şi am jertfit trei ore minunate din tinereţea noastră acestei minuni de sub Chişinău.

Toamna la Goian e minunată:

N.B. 21 noi 2008: Călin Hodor a corectat identificarea - nu e vorba de un şorecar-încălţat, ci de un şorecar-comun, subspecia vulpinus.

În plus, un şorecar făcea rotocoale pe un cîmp alăturat, căutînd hrană. L-am identificat după penele de pe aripi. 

Şorecar-comun (Buteo buteo vulpinus)

Un comentariu:

Anonim spunea...

din nou, 99,99% sorecar comun (Buteo buteo).

cosmln

Arhivă blog

Specii fotografiate:

Drepturile de autor ale conţinutului acestui blog, inclusiv ale tuturor textelor şi fotografiilor îmi aparaţin, cu excepţia cazurilor pe care le menţionez expres.

Utilizarea fotografiilor publicate pe acest site fără acceptul în scris al autorului este interzisă. Pentru a solicita permisiunea de a prelua sau publica fotografii, scrieți un comentariu în subsolul postării în care a apărut fotografia dorită.