joi, 7 august 2008

Experimente cu aparatul de fotografiat

Înainte de toate recomand pentru toţi diletanţii în fotografie site-ul lui Ken Rockwell. Am urmat, la rîndul meu o recomandare, nu mai ţin minte de pe ce thread de pe moldova.net şi nu-mi pare rău. Într-un limbaj simplu, pentru alde mine, mi s-a explicat ce e ISO, expoziţia, culorile vivid şi, din link în link, am înţeles că nu aparatul meu e de vină pentru calitatea precară a fotografiilor.

Pe lîngă asta am mai văzut ce alte opţiuni şi posibilităţi are aparatul, cu exemple şi sfaturi. O lectură mult mai plăcută decît manualul Canon Powershot A510 pe care-l am. Oricum în ce ţine de fotografierea păsărilor, sfatul principal este - apropii-te cît mai mult. Iar concluzia dureroasă - fotografiatul păsărilor necesită echipament mai scump decît alte domenii ale fotografiei.

De aceea o să vă chinui în continuare cu fotografii de calitate proastă, dar promit că o să evoluez, atît în înţelegerea aparatului pe care îl am, cît şi în apropierea de păsări.

Azi am intrigat o coţofană, cu toate că n-am hrănit nici o pasăre. Aceasta s-a apropiat la vreo şase metri, făcînd înspre mine un drum de 25 de metri.
Coţofană (Pica pica)

În dreapta jos - un guguştiuc (Streptopelia decaocto)

Cald

Flirt

Curiosul

Niciun comentariu:

Arhivă blog

Specii fotografiate:

Drepturile de autor ale conţinutului acestui blog, inclusiv ale tuturor textelor şi fotografiilor îmi aparaţin, cu excepţia cazurilor pe care le menţionez expres.

Utilizarea fotografiilor publicate pe acest site fără acceptul în scris al autorului este interzisă. Pentru a solicita permisiunea de a prelua sau publica fotografii, scrieți un comentariu în subsolul postării în care a apărut fotografia dorită.